JavaScript seems to be disabled in your browser.

You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website. Click here for instructions on enabling javascript in your browser.

📞 70 432-1972

www.hjc.hu

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A HJC bukósisakok itthoni forgalmazója, a Kretzler Hungária Kft (2351 Alsónémedi, RaktárAD utca 3/D/1) által működtetett webáruház.
A megjelenített termékek online, a webáruház szoftveren keresztül, e-mail-ben, illetve telefonon rendelhetőek meg.
Átvehetők házhoz-szállítással, utánvéttel a GLS futárszolgálaton keresztül, vagy személyes átvétellel.
Áraink bruttó árak, az áfát tartalmazzák.


Az eladó mindent megtesz azért, hogy a tétel állapotáról 100%-os tájékoztatást adjon az ügyfelei részére. A fotók tájékoztató jellegűek - 30napos visszatérítési garanciát vállalunk.

Elállás joga

Megrendelése során Ön élhet a 17/1999. Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse meg Vevőszolgálatunkat



Regisztráció
Vásárlás felhasználói regisztráció nélkül nem lehetséges. A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni, több szállítási/számlázási címet is felvehet, valamint rendelési folyamatát is nyomon követheti. A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt. Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.


Kiszállítás, személyes átvétel
1. Személyes átvétel az üzletünkben csak előzetes telefonos egyeztetést követően lehetséges. Visszaküldés esetén a lent megadott cím használható.
KRETZLER HUNGÁRIA KFT
Székhely: 2351 Alsónémedi, Raktárad utca 3/D/1)
Adószám: 13854610-2-13
Elérhetőség: rendeles@hjc.hu
Telefon: 06/70/432-1972

2. GLS futárral az ország bármely pontjára
A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
A csomagokat a GLS futárszolgálat munkanapokon 8 és 18 óra között szállítja ki a megadott szállítási címre.
A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.

Szállítási díjak
A szállítási díj MAGYARORSZÁGON belül 100Ft rendelési összeg felett ingyenes.
100 Ft alatti rendelés esetén kívül a szállítási díj a vevőt terheli, ami egységesen bruttó 1.200Ft. A csomagokat a GLS futár szolgálat munkanapokon szállítja ki a megadott szállítási címre.

Futárszolgálat
A kiszállítást a GLS futárszolgálat végzi, munkanapokon.
A Felhasználó a számlázási címtől eltérő címet is megadhat kiszállítási helynek. Ezt amennyiben a rendelés leadásakor nem rögzítette, lehetősége van e-mailban kérni ennek módosítását.
A Szolgáltató a csomag futárszolgálatnak történő átadásáról emailban értesíti a Felhasználót.
A futárszolgálat SMS-ben is értesíti a Felhasználót, amennyiben a Felhasználó megadott mobiltelefon számot. A kiszállítás napján megjelölnek egy 3 órás idő intervallumot, mely tályékoztatásnak minősül, de nem garantálható. Amennyiben ez nem megfelelő akkor Felhasználó felveheti GLS Futárszolgálattal a kapcsolatot szállítási idő egyeztetés céljából.

Amennyiben a kézbesítés sikertelen, a futárszolgálat másnap ismét megkisérli kiszállítani a csomagot. Amennyiben ez is sikertelen, a Szolgáltató a csomag visszaérkezése után Teljesítés nélkül lezárja a megrendelést.
A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.
Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

A Szolgáltató - eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

Lehetséges fizetési mód
1. GLS futárnak készpénzben vagy bankkártyás fizetés az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)

    üres

Gyorskereső