Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A HJC bukósisakok itthoni forgalmazója, a Kretzler Hungária Kft (1163 Budapest, Kerepesi út 178) által működtetett webáruház.
A megjelenített termékek online, a webáruház szoftveren keresztül,
e-mail-ben, illetve telefonon rendelhetőek meg.
Átvehetők házhoz-szállítással, utánvéttel a DPD futárszolgálaton keresztül.
Áraink bruttó árak, az áfát tartalmazzák.
Az eladó mindent megtesz azért, hogy a tétel állapotáról 100%-os tájékoztatást adjon az ügyfelei részére. A fotók tájékoztató jellegűek így 14 napos visszatérítési garanciát vállalunk. Kivételt képez ez alól a személyes átvétel.
Elállás joga
Megrendelése során Ön élhet a 17/1999. Kormányrendeletben
részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Felvilágosítás,
speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse meg
Vevőszolgálatunkat
Regisztráció
Vásárlás felhasználói regisztráció nélkül nem lehetséges.
A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni,
adatait nem szükséges újonnan megadni, több szállítási/számlázási címet is felvehet,
valamint rendelési folyamatát is nyomon követheti.
A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt.
Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.
Kiszállítás, személyes átvétel
1. Személyes átvételre az üzletünkben nincs lehetőség. Visszaküldés esetén a lent megadott cím használható.
KRETZLER HUNGÁRIA Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1163 Budapest, Kerepesi út 178.
Adószám: 13854610-2-42
Cégjegyzékszám: 01-09-998473
Elérhetőség: rendeles@hjc.hu
Telefon: 06/70/432-1972
2. DPD futárral az ország bármely pontjára
A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
A csomagokat a DPD futár szolgálat munkanapokon 8 és 18 óra között szállítja
ki a megadott szállítási címre.
A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni,
és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét
és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Szállítási díjak
A szállítási díj MAGYARORSZÁGON belül 5.000Ft renedelési összeg felett ingyenes.
5000 Ft alatti rendelés esetén kívül a szállítási díj a vevőt terheli,
ami egységesen bruttó 1.200Ft.
A csomagokat a DPD futár szolgálat munkanapokon 8 és 19 óra között szállítja
ki a megadott szállítási címre.
Futárszolgálat
A kiszállítást a DPD futárszolgálat végzi, munkanapokon 8-19 óra között.
A Felhasználó a számlázási címtől eltérő címet is megadhat kiszállítási helynek.
Ezt amennyiben a rendelés leadásakor nem rögzítette, lehetősége van e-mailban kérni ennek módosítását.
A Szolgáltató a csomag futárszolgálatnak történő átadásáról emailban értesíti a Felhasználót.
A futárszolgálat SMS-ben is értesíti a Felhasználót, amennyiben a Felhasználó megadott mobiltelefon számot.
A kiszállítás napján megjelölnek egy 3 órás idő intervallumot, mely tályékoztatásnak minősül, de nem garantálható.
Amennyiben ez nem megfelelő akkor Felhasználó felveheti DPD Futárszolgálattal a kapcsolatot szállítási idő
egyeztetés céljából.
Tel:06-1-501-62-00 / dpd@dpd.hu
Amennyiben a kézbesítés sikertelen, a futárszolgálat másnap ismét megkisérli kiszállítani a csomagot.
Amennyiben ez is sikertelen, a Szolgáltató a csomag visszaérkezése után Teljesítés nélkül lezárja a megrendelést.
A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e.
Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv
felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával
a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a
Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a
Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.
Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét
megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja.
Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!
A Szolgáltató - eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül,
de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.
A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn
belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül
akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy
a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a
meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.
Lehetséges fizetési mód
1. DPD futárnak készpénzben vagy bankkártyás fizetés az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
, vagy PayPal